4023600512 |
Alumnes amb TDAH: recursos per a la intervenció a l'aula |
2016-2017 |
Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
17/1/2017 - 25/5/2017 (15 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
CRP del Vallès Occidental II |
|
Alcoi, 57 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
SG de Planificació i Gestió d'Educació Inclusiva
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Tipus activitat |
AHTZ Alumnes amb TDAH: recursos per a la intervenció a l'aula
|
| |
Inscripció |
01/09/2016 - 01/09/2016 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquesta activitat pretén proporcionar estratègies per a l'atenció als alumnes amb dèficits d’atenció i hiperactivitat en el context natural de l’aula, tant a nivell general de gestió i organització de l’aula, com de suport personalitzat.
|
| |
Objectius |
- Conèixer els obstacles que suposa el TDAH en el desenvolupament harmònic dels infants i joves
- Detectar senyals d'alerta del TDAH
- Conèixer recursos i estratègies positives d'aula que disminuiran els obstacles en el procés d'aprenentatge que troben els alumnes amb TDAH.
- Conèixer recursos i estratègies d'atenció individual per millorar l'atenció, l'autocontrol i l'organització de l'alumnat amb TDAH.
|
| |
Continguts |
- Característiques dels alumnes amb TDAH:
- Funcionament cognitiu (les funcions executives)
- Regulació de la conducta.
- Intervenció a l'escola:
- Gestió d'aula: mesures que faciliten l'atenció dels alumnes amb TDAH
- Suport personalitzat
- Col·laboració amb la família
|
| |
Observacions |
Tipus bloquejat per FORMGEST setembre 2017
|
| |
Formador/a |
Àngels Rubio i Aurora Gimeno, psicopedagogues de l'EAP de Terrassa
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció dels participants en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat (Qüestionari).
- Aprofitament en termes d'aprenentatge dels continguts de la formació orientats a una futura implementació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l'aprofitament.
|
| |
Persones destinatàries |
Formació per a equips de centre
Aquesta activitat acredita pel perfil professional: Atenció a la diversitat.
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
17/01/2017 |
- |
- |
Sessió 2 |
dimarts |
07/02/2017 |
- |
- |
Sessió 3 |
dimarts |
28/02/2017 |
- |
- |
Sessió 4 |
dimarts |
21/03/2017 |
- |
- |
Sessió 5 |
dimarts |
25/04/2017 |
- |
- |
|
| |